Praktisk info

Bestilling

  • Bestilling sker i menupunktet 'Menuer' under de forskellige valgmuligheder.

Betaling

  • Betaling foregår enten kontant ved levering af maden eller ved forudbetaling via Bank. Det fulde beløb skal være os i hænde senest 3 dage før arrangement.
  • Offentlige kunder har mulighed for at benytte EAN nummer. Alle priser er inklusiv moms.
  • Bemærk - med mindre andet er oplyst er prisen uden levering og uden afhentning af servicen.

Levering eller afhentning

  • Vi leverer så tæt på festens begyndelse, som det er os muligt. Vi skal bruge 1 times interval,så spiser I kl. 18.00 kommer vi ca. i mellem kl. 16.30 – 17.30.
  • Vi leverer din mad til den oplyste leveringsadresse mod betaling.
  • Prisen oplyses ved bestillingen.
  • Husk at oplyse korrekt leveringssted. 
  • Husk at sørge for vi kan komme tæt på køkkenet.
  • Det er naturligvis også muligt selv at afhente maden i vores køkken uden omkostninger.
  • Ved afhentningen må man forvente, at det fylder en del, og derfor kan det være fornuftigt at sørge for, at maden står plant og ikke på skrå. Af hygiejniske årsager vil et plastikunderlag være rigtig fornuftigt, og dyrehår er absolut bandlyst. 

Ændring/Annullering af bestillingen

  • Evt. justeringer i antal kuverter eller maden skal ske senest 8 dage før levering.
  • Annullering af ordren eller op til 30 % reduktion skal ske senest 14 dage før leveringen.
  • Herefter vil kunden være forpligtet til at betale det fulde beløb dvs. 100 % af den aftalte bestilling.
  • En bestilling er først gyldig efter en bekræftelse på mail fra Brett Smith og kræver at kunden er fyldt 18 år samt indforstået med vores handelsbetingelser.

Rengøring af service, termokasser

  • Servicen, kasser, menu skilt, fadvarmere, termokasser skal returneres til os rengjort.
  • NB! Alle rester skal smides ud med det samme efter festen af hensyn til fødevarersikkerheden over for gæsterne og jer selv. Derved minimerer man risikoen for smitte af sygdomsfremkaldene bakterier. 
  • Fødevarestyrelsen oplyser næsten dagligt - ja nogen gange flere gange dagligt - om tilbagetrækninger af fødevarer fra producenter og leverandører. Blandt andet derfor skal alt maden smides ud.

Tilbage levering af service

  • Tilbage levering af den rengjorte service aftales efterfølgende.
  • Venligst undlad at komme uden at aftale tid for dette, da vi ikke har åbent 24/7.
  • Der må IKKE henstilles noget service ved vores køkken/adresse, da er der typisk er for mange tusinde kroner, og kunden hæfter for det, indtil det korrekte er afleveret og modtaget af os - dvs. efter aftale med os.

Åbningstider for køkkenet

  • Vi har ikke faste åbne- eller lukketider, da vi laver festmad på bestilling efter aftale. Dvs. vi har åbent efter vores kunders og vores egne behov.
  • Vi leverer mad på alle ugens dage efter behov.

Hvor mange kuverter skal jeg bestille til?

  • Der skal naturligvis bestilles til det korrekte antal personer.
  • Børn under 6 år kan typisk regnes for en halv kuvert - dvs. 2 små børn for en voksen.
  • Ved portionsanretninger skal der naturligvis bestilles til det korrekte antal personer.
  • Husk at bestille til serveringspersonalet.

Allergener

  • ​Vedr. allergener så kontakt os for information om indhold af allergene ingredienser i vores mad.

Køkken og serveringshjælp

  • Vi har kontakt til enkelte personaler, som vi formidler kontakten til, hvis kunden ønsker hjælp til arrangementet.
  • Kontakten formidles af os, når kunden har bekræftet sin bestilling.
  • Efterfølgende kontaktes kunden af en person, og vi blander os ikke i mere.
  • Afregning og pris foretages uden vores indblanding.

Ferie

  • Vi holder typisk ferie i hele juli måned samt et par gange i løbet af foråret, efteråret eller vinteren.
  • Vi opdaterer her på siden med en rubrik, som hedder 'Ferie lukket'. 

Telefontid

  • Telefonen er meget sjældent slukket, men det sker, at vi skruer ned for ringetonen af hensyn til andre, så det sker også, at vi ikke lige hører den. Hvis vi ikke tager den, er I velkommen til at skrive en mail til os på brett@brett.dk
  • I ferieperioder foretrækker vi, at korrespondancen foregår via mailen, tak.

Kontakt os

  • Vi er nemmest at få fat i på mail brett@brett.dk eller på telefonen 26 14 22 66.
  • Vi er et ægtepar, så det er normalt kun fruen i huset Jytte og jeg selv Brett, som besvarer evt. opkald og mails.

STORT UDVALG AF RETTERVi har maden til din arrangement

gode, friske råvarerAltid lavet med kvalitetsråvarer

TILFREDSE KUNDERMere en 420 glæde kunder

MANGE ÅRS ERFARING Over 17 år som selvstændig siden 2000.